Retouneren

Mijn bestelling is niet naar wens, hoe kan ik deze retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retouneren mits deze niet onder het uitzonderingen beleid valt, dit kan zonder opgave van reden (opgeven van een reden zou ik wel erg op prijs stellen) 
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag van de retour gezonden producten gecrediteerd, Wanneer een gehele order retour komt dan zullen ook de verzendkosten gecrediteerd worden. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de Droomkoekjes zijn voor eigen rekening (raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.) Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via droomkoekjes@gmail.com. U krijgt dan van ons instructies voor het retour sturen.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Uitzonderingen
Helaas vallen alle koekjes onder de uitzonderingen van het retouneer beleid, omdat deze met een beperkte houdbaarheidsdatum te maken hebben
Dat is eigenlijk ook niet heel gek natuurlijk. Maar mocht je nu niet tevreden zijn over je bestelling neem dan alstublieft wel gewoon contact met mij op. Dan kunnen we alsnog samen bekijken wat we (en hoe) we dit kunnen oplossen. 
Wanneer jouw order dus producten (koekjes) bevat die slechts een beperkte houdbaarheid hebben kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. 

Bekijk voordat je een definitieve bestelling plaatst altijd goed de beschrijving die bij ieder artikel staat. Hier staat de meest belangrijke info die nodig zijn zoals maat, aantal, verpakking etc. 
Wanneer je dit goed hebt doorgenomen, dan kan dat in ieder geval geen verrassing meer zijn.
 

Mijn bestelling is beschadigd/incompleet aangekomen,en nu?
Soms maak ook ik een foutje en kan het misschien voorkomen dat de bestelling niet helemaal compleet is, er een spelfout gemaakt is, of wanneer de bestelling beschadigd aankomt door verkeerde behandeling van de postvervoerder. Neem dan aub binnen 48 uur contact op zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen.