Garantie & Klachten

Welke garantie kan ik verwachten van Droomkoekjes?
Een tevreden klant is voor mij heel belangrijk en ik sta 100% achter mijn producten. Ik doe er dagelijks alles aan om een 100% service aan te bieden.
Daarom kan ik de garantie geven op de kwaliteit van de smaak tijdens de ten minste houdbaarheid periode. Daarna zal de kwalitiet van de smaak van de koekjes langzaam terug lopen. Echter bied ik deze garantie alleen als de koekjes ook bewaard zijn volgens het bewaaradvies welke meegeleverd wordt met de order.


Tijdens de houdbaarheids periode niet helemaal tevreden over de smaak? 
Over smaak valt te twisten natuurlijk. Vind je ze niet lekker, dan is het wellicht eens maar nooit meer ;-) Maar mocht je iets anders merken aan de smaak neem dan alstublieft contact met mij op zodat we kunnen kijken waar dat mogelijk door kan komen.
 

Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar droomkoekjes@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."